Julavslutning 2023

Nu är det äntligen dags!

Torsdagen den 21 december håller Västra Stenhagenskolan en gemensam julavslutning för årskurs 5-9. Alla elever samlas med sina mentorer klockan 8.20 för en samling innan skoldagen tar fart. Skolan bjuder på en enkel fikastund för att sätta guldkant på morgonen.

Efter samlingen går vi tillsammans till idrottshallen klockan 8:50 för att närvara vid julavslutningen, som kommer inkludera sång och annan underhållning. Vårdnadshavare för åk 5-6 är välkomna att ta plats på läktaren och bevittna avslutningen. Eleverna i årskurs 5-9 avslutar skoldagen efter avslutningen i IDH-hallen.

Program för fredagen den 21 december:
8.20: Samling med klassen och läraren
9.00: Julavslutning i idrottshallen

Bussar avgår ungefär klockan 10:15. Elever som deltar i fritidsklubben får även möjlighet att äta lunch. Vi ser fram emot en trevlig avslutning på terminen och önskar alla en god jul och ett gott nytt år!

20 december 2023